Loading... (0%)

Non tehnic (Soft FM)

soft-fm-350x950-OK
Optimizare utilizare spațiu

Spațiul de lucru reprezintă un factor important în performanța companiei dar și un vector de cost substanțial. Optimizarea spațiului este creat având în vedere:
– Asigurarea condițiilor de muncă optime pentru angajați, în concordanță cu obiectivele companiei;
– Cerințele specifice de ocupare, date de caracteristicile fiecărei structuri ale companiei în termen de necesar spațiu, dotări, fluxuri de comunicare, standarde legale și IT;
– Gradul de ocupare real al spațiului pe intervale de timp;
– Standardele și cele mai bune practici în măsurare spații și alocare;
– Optimizare costuri operaționale.

Serviciile noastre de space-planning includ:
– Realizare, personalizare standarde de măsurare și alocare spații;
– Studii de fezabilitate – vă ajută să decideți de cât spațiu de birou aveți de fapt nevoie acum și în viitor;
– Evaluări ale spațiului – pentru a vă ajuta să decideți care spațiu este mai potrivit pentru nevoile dumneavoastră;
– Planificarea dimensiunilor, tipului și dispunerii mobilierului, mochetei, partițiilor interioare, cât și punerea în acord a nevoilor dumneavoastră de dispunere a birourilor cu instalațiile existente ale clădirii;
– Modul de utilizare optim (spații de lucru alocate permanent în camera individuală sau spațiu deschis, share desk, hoteling, zone de proiect, săli de ședință etc.).

Curățenie

Fiind unul dintre principalii furnizori de servicii profesionale de curățenie, cu o reputație remarcabilă pentru calitate, integritate și profesionalism, putem asigura prin folosirea de tehnologii speciale și soluții personalizate, orice tip de curățenie cum ar fi:
– Curățenie interioară și exterioară de întreținere zilnică și generală pentru instituții, spații publice, rezidențiale și logistice, complexe comerciale, spitale, mijloace de transport în comun, baze militare, spații vitrate situate la mare înălțime, pereți cortină, fațade/zidărie cu alpiniști utilitari etc.;
– Curățenie ocazională/de urgență, cu ajutorul echipelor mobile formate din agenți de curățenie bine pregătiți și cu o dotare tehnică completă;
– Curățenie după constructor și lucrări speciale, tancuri petroliere, rezervoare, cisterne, vagoane de marfă, spații contaminate, complexe industriale, hale de producție, stadioane, abatoare, etc.

Securitate

– Monitorizarea locațiilor dvs. și intervenția fermă cu echipaje mobile în urma alarmelor primite la dispecerat, comunicarea cu dispeceratul nostru putând fi făcută pe două căi, atât GPRS, cât și linie telefonică fixă (dedicată);
– Servicii de proiectare, instalare și service pentru sisteme de securitate complexe (sisteme de efracție, control acces, supraveghere video, detecție incendiu);
– Paza spațiilor dvs. cu agenți de pază calificați. Ce ne deosebește față de concurenții noștri este foarte buna pregătire a echipei, cât și seriozitatea tuturor angajaților noștri;
– Servicii de administrare carduri/accese/etc., în deplină conformitate cu regulile dvs. interne de securitate;
– Servicii de transport valori;
– Asigurarea securității diverselor evenimente organizate de compania dvs.

Service desk

Principalul punct de contact cu clienții, funcționarea corectă a Service Desk-ului reprezintă factorul cheie de succes în cadrul unui proiect.
Operatorii noștri sunt instruiți în tehnici de comunicare, având în același timp înțelegerea serviciilor de Facility Management, ale particularităților clienților și ale diferitelor moduri de lucru conform SLA-urilor.
Funcțiunile principale:
– Recepția, clarificarea, clasificarea și înregistrarea cerințelor clienților în sistemul electronic;
– Lansarea comenzilor de lucru pe fluxurile de proces specifice fiecărui client;
– Urmărirea respectării fluxului de lucru, dispecerat, termene;
– Înregistrarea și urmărirea rezolvării plângerilor clienților;
– Raportare.

Servicii de recepție

Serviciile de recepție sunt garanția calității pentru imaginea companiei sau a locației. Personalul recepției este primul interlocutor cu orice vizitator; de aceea fiecare cuvânt, fiecare acțiune contează.
În serviciile de recepție includem următoarele:
– Asigurarea personalului necesar recepției clădirii/companiei dvs.;
– Training-ul inițial, dar și periodic al personalului destinat activității de recepție. Training-ul este făcut atât în baza regulamentelor proprii, cât și în baza procedurilor speciale ale clienților noștri;
– Asigurarea permanenței personalului în perioada concediilor sau în alte ocazii speciale.

Deszăpezire

Compania noastra ofera servicii complete de deszapezire:
Degajarea zapezii (manual si mecanizat) de pe caile de acces si parcari.
Incarcarea, transportul si depozitarea zapezii din spatiile desemnate.
Prevenirea, combaterea poleiului şi a ghetii cu materiale antiderapante ecologice.

Servicii DDD

Departamentul DDD (dezinfecție, dezinsecție și deratizare) elaborează planuri de combatere și monitorizare, personalizate pentru fiecare beneficiar.
Insecticidele utilizate se remarcă prin remanență, ceea ce asigură efectul rezidual de combatere pe o perioadă lunga de timp, fiind totodată avizate de Ministerul Sănătății Publice și IPSMP.

Management de proprietate

Managementul integrat de proprietate oferă proprietarilor posibilitatea să aibă imaginea corectă, în timp, a profitabilității unei clădiri, pe tot ciclul ei de viață.

– Gestiunea și optimizarea costurilor de exploatare și funcționare a clădirii;
– Gestionarea veniturilor;
– Gestionarea problemelor de patrimoniu;
– Modele de calcul service charge, împărțire costuri între utilizatorii clădirii;
– Predare, primire, prezentare spații;
– Reprezentarea clientului în relația cu autoritățile;
– Managementul contractelor de închiriere;
– Integrarea cu serviciile de management facilitate.

Satisfacția clientului

Satisfacția clienților noștri este întotdeauna pe primul loc. În mare masură percepția asupra calității unui serviciu, în special pentru “Soft FM”, este mai mult emoțională decât rațională; de aceea studiile noastre de satisfacție sunt personalizate pentru fiecare client, tip de serviciu sau tip de activitate cum ar fi:
– Satisfacția privind calitatea unui produs sau serviciu;
– Satisfacția privind relația de business;
– Satisfacția privind raportul preț/calitate;
– Satisfacția privind modul în care pachetul de servicii se potrivește nevoilor specifice clientului.

În urma colectării datelor, efectuăm următoarele proceduri:
– Măsurarea satisfacției clienților;
– Analiza rezultatelor;
– Interpretarea rezultatelor și crearea planului de acțiuni;
– Implementare plan de acțiuni;
– Analiza rezultatelor procesului prin re-măsurarea satisfacției clienților.

Tehnic (Hard FM)

hard-fm-350x950
Mentenanța tehnică a clădirilor și instalațiilor, preventivă și corectivă

Mentenanța preventivă constă într-un plan de acțiuni de verificare și întreținere a elementelor unui spațiu de lucru, executate cu o anumită frecvență, gândit astfel încât să prevină evenimentele ce pot pune în pericol desfășurarea activității normale.
Mentenanța corectivă constă în punerea la punct a unui mod de lucru ce va răspunde la remedierea operativă a tuturor defecțiunilor apărute asupra elementelor ce asigură buna funcționare a spațiului de lucru.

– Planul de mentenanță preventivă, frecvența și lista de activități specifice tipului de clădire și tipului de utilizare;
– Gestiunea, executarea și urmărirea rezolvării problemelor, corectiv;
– Mod de lucru, modele de prioritizare incidente, urmărire SLA-uri;
– Rapoarte de management și control.

Mentenanța tehnică a echipamentelor, preventivă, predictivă și corectivă
Buna funcționare a echipamentelor unei clădiri, reducerea costurilor de operare, reparații și înlocuire, reducerea timpilor morți se realizează prin:
– Prevenție: planificarea și executarea controalelor periodice, reviziilor parțiale și/sau totale la intervale specifice, în conformitate cu prevederile legale, specificațiile producătorului și expertiza în domeniu;
– Predicție: determinarea condiției echipamentelor în funcțiune, în scopul predicției precise a acțiunilor de întreținere;
– Corecție: remedierea operativă a unei defecțiuni la un echipament în funcțiune, prin reparare, înlocuire piese și repunere în funcțiune.
Construcții și amenajări

Lucrările mici de reparații, re-amenajarea spațiilor interioare, construcții civile sau industriale sunt tratate cu același profesionalism și atenție la calitate.

Asigurăm servicii de:
– Design conceptual;
– Proiectare;
– Execuție;
– Management de proiect;
– Dirigenție de șantier;
– Analiza financiară, bugetară și studii de fezabilitate;
– Avizare/autorizare.