NON TEHNIC

Optimizare utilizare spațiu

Spațiul de lucru reprezintă un factor important în performanța companiei dar și un vector de cost substanțial. Optimizarea spațiului este creat având în vedere:
– Asigurarea condițiilor de muncă optime pentru angajați, în concordanță cu obiectivele companiei;
– Cerințele specifice de ocupare, date de caracteristicile fiecărei structuri ale companiei în termen de necesar spațiu, dotări, fluxuri de comunicare, standarde legale și IT;
– Gradul de ocupare real al spațiului pe intervale de timp;
– Standardele și cele mai bune practici în măsurare spații și alocare;
– Optimizare costuri operaționale.

Serviciile noastre de space-planning includ:
– Realizare, personalizare standarde de măsurare și alocare spații;
– Studii de fezabilitate – vă ajută să decideți de cât spațiu de birou aveți de fapt nevoie acum și în viitor;
– Evaluări ale spațiului – pentru a vă ajuta să decideți care spațiu este mai potrivit pentru nevoile dumneavoastră;
– Planificarea dimensiunilor, tipului și dispunerii mobilierului, mochetei, partițiilor interioare, cât și punerea în acord a nevoilor dumneavoastră de dispunere a birourilor cu instalațiile existente ale clădirii;
– Modul de utilizare optim (spații de lucru alocate permanent în camera individuală sau spațiu deschis, share desk, hoteling, zone de proiect, săli de ședință etc.).

Curățenie

Fiind unul dintre principalii furnizori de servicii profesionale de curățenie, cu o reputație remarcabilă pentru calitate, integritate și profesionalism, putem asigura prin folosirea de tehnologii speciale și soluții personalizate, orice tip de curățenie cum ar fi:
– Curățenie interioară și exterioară de întreținere zilnică și generală pentru instituții, spații publice, rezidențiale și logistice, complexe comerciale, spitale, mijloace de transport în comun, baze militare, spații vitrate situate la mare înălțime, pereți cortină, fațade/zidărie cu alpiniști utilitari etc.;
– Curățenie ocazională/de urgență, cu ajutorul echipelor mobile formate din agenți de curățenie bine pregătiți și cu o dotare tehnică completă;
– Curățenie după constructor și lucrări speciale, tancuri petroliere, rezervoare, cisterne, vagoane de marfă, spații contaminate, complexe industriale, hale de producție, stadioane, abatoare, etc.

Securitate

– Monitorizarea locațiilor dvs. și intervenția fermă cu echipaje mobile în urma alarmelor primite la dispecerat, comunicarea cu dispeceratul nostru putând fi făcută pe două căi, atât GPRS, cât și linie telefonică fixă (dedicată);
– Servicii de proiectare, instalare și service pentru sisteme de securitate complexe (sisteme de efracție, control acces, supraveghere video, detecție incendiu);
– Paza spațiilor dvs. cu agenți de pază calificați. Ce ne deosebește față de concurenții noștri este foarte buna pregătire a echipei, cât și seriozitatea tuturor angajaților noștri;
– Servicii de administrare carduri/accese/etc., în deplină conformitate cu regulile dvs. interne de securitate;
– Servicii de transport valori;
– Asigurarea securității diverselor evenimente organizate de compania dvs.

Principalul punct de contact cu clienții, funcționarea corectă a Service Desk-ului reprezintă factorul cheie de succes în cadrul unui proiect.
Operatorii noștri sunt instruiți în tehnici de comunicare, având în același timp înțelegerea serviciilor de Facility Management, ale particularităților clienților și ale diferitelor moduri de lucru conform SLA-urilor.
Funcțiunile principale:
– Recepția, clarificarea, clasificarea și înregistrarea cerințelor clienților în sistemul electronic;
– Lansarea comenzilor de lucru pe fluxurile de proces specifice fiecărui client;
– Urmărirea respectării fluxului de lucru, dispecerat, termene;
– Înregistrarea și urmărirea rezolvării plângerilor clienților;
– Raportare.

Servicii de recepție

Serviciile de recepție sunt garanția calității pentru imaginea companiei sau a locației. Personalul recepției este primul interlocutor cu orice vizitator; de aceea fiecare cuvânt, fiecare acțiune contează.
În serviciile de recepție includem următoarele:
– Asigurarea personalului necesar recepției clădirii/companiei dvs.;
– Training-ul inițial, dar și periodic al personalului destinat activității de recepție. Training-ul este făcut atât în baza regulamentelor proprii, cât și în baza procedurilor speciale ale clienților noștri;
– Asigurarea permanenței personalului în perioada concediilor sau în alte ocazii speciale.

Compania noastra ofera servicii complete de deszapezire:
Degajarea zapezii (manual si mecanizat) de pe caile de acces si parcari.
Incarcarea, transportul si depozitarea zapezii din spatiile desemnate.
Prevenirea, combaterea poleiului şi a ghetii cu materiale antiderapante ecologice.

Departamentul DDD (dezinfecție, dezinsecție și deratizare) elaborează planuri de combatere și monitorizare, personalizate pentru fiecare beneficiar.
Insecticidele utilizate se remarcă prin remanență, ceea ce asigură efectul rezidual de combatere pe o perioadă lunga de timp, fiind totodată avizate de Ministerul Sănătății Publice și IPSMP.

Management de proprietate

Managementul integrat de proprietate oferă proprietarilor posibilitatea să aibă imaginea corectă, în timp, a profitabilității unei clădiri, pe tot ciclul ei de viață.

– Gestiunea și optimizarea costurilor de exploatare și funcționare a clădirii;
– Gestionarea veniturilor;
– Gestionarea problemelor de patrimoniu;
– Modele de calcul service charge, împărțire costuri între utilizatorii clădirii;
– Predare, primire, prezentare spații;
– Reprezentarea clientului în relația cu autoritățile;
– Managementul contractelor de închiriere;
– Integrarea cu serviciile de management facilitate.

Satisfacția clientului

Satisfacția clienților noștri este întotdeauna pe primul loc. În mare masură percepția asupra calității unui serviciu, în special pentru “Soft FM”, este mai mult emoțională decât rațională; de aceea studiile noastre de satisfacție sunt personalizate pentru fiecare client, tip de serviciu sau tip de activitate cum ar fi:
– Satisfacția privind calitatea unui produs sau serviciu;
– Satisfacția privind relația de business;
– Satisfacția privind raportul preț/calitate;
– Satisfacția privind modul în care pachetul de servicii se potrivește nevoilor specifice clientului.

În urma colectării datelor, efectuăm următoarele proceduri:
– Măsurarea satisfacției clienților;
– Analiza rezultatelor;
– Interpretarea rezultatelor și crearea planului de acțiuni;
– Implementare plan de acțiuni;
– Analiza rezultatelor procesului prin re-măsurarea satisfacției clienților.

Tehnnic (Hard FM)

Mentenanța tehnică a clădirilor și instalațiilor, preventivă și corectivă

Mentenanța preventivă constă într-un plan de acțiuni de verificare și întreținere a elementelor unui spațiu de lucru, executate cu o anumită frecvență, gândit astfel încât să prevină evenimentele ce pot pune în pericol desfășurarea activității normale.
Mentenanța corectivă constă în punerea la punct a unui mod de lucru ce va răspunde la remedierea operativă a tuturor defecțiunilor apărute asupra elementelor ce asigură buna funcționare a spațiului de lucru.

– Planul de mentenanță preventivă, frecvența și lista de activități specifice tipului de clădire și tipului de utilizare;
– Gestiunea, executarea și urmărirea rezolvării problemelor, corectiv;
– Mod de lucru, modele de prioritizare incidente, urmărire SLA-uri;
– Rapoarte de management și control.

Buna funcționare a echipamentelor unei clădiri, reducerea costurilor de operare, reparații și înlocuire, reducerea timpilor morți se realizează prin:
– Prevenție: planificarea și executarea controalelor periodice, reviziilor parțiale și/sau totale la intervale specifice, în conformitate cu prevederile legale, specificațiile producătorului și expertiza în domeniu;
– Predicție: determinarea condiției echipamentelor în funcțiune, în scopul predicției precise a acțiunilor de întreținere;
– Corecție: remedierea operativă a unei defecțiuni la un echipament în funcțiune, prin reparare, înlocuire piese și repunere în funcțiune.

Construcții și amenajări

Lucrările mici de reparații, re-amenajarea spațiilor interioare, construcții civile sau industriale sunt tratate cu același profesionalism și atenție la calitate.

Asigurăm servicii de:
– Design conceptual;
– Proiectare;
– Execuție;
– Management de proiect;
– Dirigenție de șantier;
– Analiza financiară, bugetară și studii de fezabilitate;
– Avizare/autorizare.

ENGLEZA NON TEHNICNon-technical (Soft FM)

Space usage optimization

The workspace is an important factor in the performance of a company while also being a substantial cost driver. We optimize space, taking into account:

– Optimum working conditions for the employees and full compliance to the company’s objectives;

– Specific occupancy demand as set out by each of the company’s departments and tailored to meet, the space that’s needed, hardware, communications/IT business processes and legal norms;

– The true degree of occupancy over time;

– Best practices and standards in the measurement and allocation processes;

– Operational cost optimization.

Our space planning services include:

– Design and customization of measurement standards and space allocation;

– Feasibility studies that provide you with the information needed to decide on the current and future space requirements;

– Future site assessments help you choose the most adequate space based on your needs;

– Complete furniture planning service, including size, type, placement, floor cover, partitions and fitting to existing facility installations;

– Optimum space usage (open space or privately available workspaces, desk-sharing, hotels, project areas, conference rooms, etc.).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Cleaning” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Being a main professional cleaning service, we take pride in our quality, integrity and we can deliver, through special technologies and customized services, complete solutions such as:

– Indoor/Outdoor daily and general maintenance cleaning for public spaces, institutions, residential, warehousing, public transport, military facilities, curtain walls, high altitude glass fronts, etc;

– Occasional/Emergency cleaning by a fully equiped mobile team of highly qualified cleaning professionals;

– Building site cleaning and special projects such as oil tanks, reservoirs, boxcars, contaminated spaces, industrial complexes, manufacturing facilities, stadiums, slaughter houses, etc.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Security” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]- Monitoring your locations and swiftly dispatching our mobile teams to respond to any alarms that may be communicated to us by way of either GPRS or a dedicated land line;

– Design, implementation and service for complex security systems (anti theft, access control, video surveillance, fire prevention);

– Qualified guards that ensure the security of your facility. What sets us apart from our competition is ensuring the highest level of training for our teams and the dedication of our employees;

– Access systems management in order to provide complete compliance with your company’s security policy;

– Valuables transport services;

– Security services for various events organized by your company.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Service Desk” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]The Service Desk is the main contact point for your customers and its correct functioning is a key success driver for any business project.

Our operators use their communication skills and, as FM professionals, understand the client’s specific needs and requirements, as set out by the SLAs.

Main features:

– Client requirement login, clarifying, classifying and recording in our electronic system;

– Issuing process start commands as required by specific business processes;

– Ensuring business process adherence, promptness and deadlines;

– Complaint logging and follow-up;

– Business reporting.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Reception Services” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Reception services are the seal of quality for your company or facility image. Reception personnel provide first contacts for all visitors, making their actions matter.

Reception services include:

– Reception staff as needed by your facility or your company;

– Initial and recurring staff training for reception duties based on both our internal guidelines as well as the client’s special procedures;

– Staff continuity during holidays or in other special circumstances.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Snow Removal” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][vc_column_text]
Our company offers complete snow removal services:

Snow clearing (manual and mechanized) on the access roads and parking lots.

Loading, transport and storage of snow in designated areas.

Prevention and combat of icy roads by using ecological de-icing materials.[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Pest Control” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Our pest control department (DDD) designs customized solutions for pest control and monitoring.

Our insecticides stand out as having a long residual control effect as well as the seal of approval from the Public Health Ministry and the IPSMP.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Property Management” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Integrated property management, offers owners the possibility of gaining an insight into the correct time projected building profitability, during its life cycle.

– Running and working cost optimization and management;

– Turnover management;

– Patrimony issues management;

– Service charge calculation models enable costs to be divided among facility users;

– Estate handover and display;

– Legal representation;

– Rent contract management;

– FM services integration.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Client Satisfaction” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Our client’s satisfaction always comes first. Perceiving a service’s quality and in particular that of “Soft FM” is often a matter of emotion rather than reason; this is why we customize our satisfaction surveys to our clients, their services or products. We measure satisfaction through several surveys:

– A survey that rates the quality of our products/services;

– A business relationship survey;

– A “value for money” survey;

– A survey that establishes the requirement fit rate for our service package.

Once the data collection is finished we:

– Measure client satisfaction;

– Analyze the results;

– Interpret the results and create an action plan;

– Implement the plan;

– Re-measure client satisfaction and analyze the results of the process.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row applybackgroundimage=”yes” custombgimage=”196″ custombgimageposition=”center center” custombgsize=”auto” innerpadding=”0″][vc_column width=”1/1″][laborator_supercaption]

Technical (Hard FM)

[/laborator_supercaption][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_single_image image=”372″ css_animation=”bottom-to-top” img_link_target=”_self” img_size=”950×350″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Preventive and corrective building maintenance” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Preventive building maintenance comprises a series of periodical checks and the maintenance of the elements of a workspace, as to ensure the main activity remains undisturbed.

Corrective maintenance allows for a repair plan to be designed in order to ensure the optimum functioning of the workplace.

– Preventive maintenance plan outlining the frequency of actions specific to the building and its use;

– Management, operations and issue follow-up;

– Work processes, incident prioritization models, SLA follow-up;

– Management and control reporting.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Preventive, predictive and corrective technical maintenance for facility equipment” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]The correct functioning of building equipment, a reduction in the operating, repair, replacement costs and downtime is delivered through:

– Prevention: planning and executing scheduled checks, partial or total reviews at set dates, as set out by legal requirements, manufacturer specifications and field expertise;

– Prediction: assessing the working equipment condition so that we can accurately predict maintenance actions;

– Correction: operational remediation of faults in working equipment through repair, replacement of parts and restoration to working condition.[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Building construction and fitting” title_align=”separator_align_center” custombgcolor=”#FFFFFF” vpadding=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Our approach is professional and we deliver quality services, from small repairs to re-fitting indoor spaces, working in civilian or industrial buildings.

We provide the following services:

– Conceptual design;

– Design;

– Fulfillment;

– Project management;

– Building site management;

– Budgeting, financial analysis and feasibility studies;

– Licenses/Permits.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]